Veelgestelde vragen

We doen ons best al je vragen snel van een antwoord te voorzien. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen hier onder alvast beantwoord. Staat daar niet tussen wat je wilt weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Op werkdagen voor 15:00 uur geplaatste orders versturen wij nog dezelfde dag en worden de volgende dag bij u bezorgt. Bestellingen geplaatst in het weekend of vrijdag na 15:00 uur worden op maandag verzonden en dinsdag bezorgt. Zodra wij uw order verzenden krijgt u van ons een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien één of meerdere artikelen uit uw bestelling niet op voorraad zijn nemen we zo snel mogelijk contact met u op om een oplossing te vinden, de levertijd kan dan maximaal oplopen tot een week.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot €30,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven dit bedrag is de verzending gratis.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja dat kan zeker. Wij betalen uw retourkosten echter alleen als wij het verkeerde artikel hebben geleverd of het artikel defect is bij aankomst. In alle andere gevallen betaald u de retourkosten zelf. Wel betalen wij de kosten voor herlevering als u een artikel om wenst te ruilen.

Mag ik gepaste artikelen retourneren?

Zolang een artikel niet gedragen of gewassen is kunt u ze naar ons terug sturen. Let wel op dat u bij het uitpakken de kaartjes netjes los. en de verpakkingen netjes open maakt en u deze bij een eventuele retourzending mee stuurt. Een uitzondering hierop vormen panty's van dunner dan 30 denier, deze kunt u na het passen helaas niet meer terugsturen.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Wij proberen zoveel mogelijk bestellingen te versturen in een brievenbusdoosje. Hierin passen om en nabij 4 paar sokken, 4 panty's of 2 leggings. Besteld u meer maar bent u niet thuis als het doosje binnen komt? Geen probleem, in het bestelproces kunt u ook een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt kiezen om het pakket op te halen.

Ik wil bestellen maar ben overdag niet thuis, kan ik dan alsnog bestellen?

Tijdens het ingeven van uw order krijgt u de mogelijkheid om de bezorgdag te kiezen, het pakket 's avonds te laten bezorgen of bij een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt af te halen. U hoeft dus niet thuis te zijn om bij ons te kunnen bestellen.

Is de kleur die ik op mijn scherm zie precies de kleur die in ontvang?

Nee, we doen ons uiterste best om de kleuren in de foto zo natuurgetrouw mogelijk over te laten komen. Het ene computer/telefoon/tablet scherm geeft sommige kleuren echter toch net iets anders weer dan het andere scherm. De verschillen zijn dus heel klein, maar ze zijn er wel.
  Heb je nog vragen? Onze klantenservice is vandaag tot 18:00 uur geopend
  Stuur een E-mail:  Antwoord in 1 uur op werkdagen
  Bel direct 0297 273363 Geen wachtrij of keuzemenu
  Stel je vraag op Facebook Antwoord in 30 min