Niet tevreden?

Als de door u ontvangen producten niet aan de verwachting voldoen kunt u deze terugsturen naar ons. Hiervoor hebben wij een aantal regels en richtlijnen opgesteld. Zo kunt u snel zien waar u aan toe bent.

Ik wil één of meerdere artikelen uit mijn order retoursturen en mijn geld terug.

Zolang de artikelen niet gedragen en/of gewassen zijn en u de verpakkingen er nog in goede staat bij heeft kunt u uw retourzending opsturen naar:

Sokkenmarkt.nl
Rendementsweg 24D
3641SL
Mijdrecht

U ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst door ons het aankoopbedrag van de artikelen terug op uw rekening.
Let op: Indien u een order geplaatst van meer dan €30,- en u dus geen verzendkosten heeft betaald maar komt uw totale orderwaarde door uw retourzending toch nog onder €30,- dan zijn wij genoodzaakt alsnog €4,95 aan verzendkosten in rekening te brengen.

Ik wil één of meerdere artikelen uit mijn order ruilen voor een ander artikel.

Ruilen van uw artikelen kan zolang de artikelen niet gedragen en/of gewassen zijn en u de verpakkingen er nog in goede staat bij heeft. De stelregel hierbij is dat u de kosten betaald om het naar ons terug te sturen. Wij betalen vervolgens de kosten van herlevering. Op de website kunt u zien wat de actuele voorraad is of neem voor de zekerheid contact op met de klantenservice. Het retouradres is:

Sokkenmarkt.nl
Rendementsweg 24D
3641SL
Mijdrecht

Geef op de pakbon of via het duidelijk aan waar u de artikelen voor wilt ruilen.

Sokkenmarkt.nl heeft mij het verkeerde artikel opgestuurd.

Dat is heel vervelend en komt gelukkig bijna nooit voor. Mensen maken echter soms fouten en als wij dat doen herstellen we die natuurlijk altijd zonder dat het voor u extra kosten met zich mee brengt. Neem wel altijd even telefonisch of via het contact met ons op voordat u de artikelen retour stuurt. Als u dat niet doet kunnen wij namelijk uw retourkosten niet vergoeden.

Één of meerdere bestelde artikelen waren al kapot toen ze bij mij bezorgt werden.

Dat is vervelend en niet de bedoeling. Wij sturen u in principe een nieuw exemplaar op. Neem telefonisch of via het contact op met de klantenservice om de procedure te bespreken.
  Heb je nog vragen? Onze klantenservice is vandaag tot 18:00 uur geopend
  Stuur een E-mail:  Antwoord in 1 uur op werkdagen
  Bel direct 0297 273363 Geen wachtrij of keuzemenu
  Stel je vraag op Facebook Antwoord in 30 min